chenyikuan110

一宽·啓漻

AmberGoo:

Brave New World

          

           Tune in Yellow Flicker Beat by Lorde

            Lyrics by Amber


I am  Beta-Minus from bottle

我是个诞生自小瓶子的贝塔减

by the grace of Ford

福帝庇佑

All my work's with the embryos

我的工作就是和胚胎打交道

in the London Hatchery Centre

中央伦敦孵化中心是我一直以来上班的地方

My skin is shining like a

我青春的皮肤泛着光泽

pinkly glowing pearl

如同一颗浅粉色的珍珠

My green morocco belt

我的美丽的绿色摩洛哥皮带啊

it gives contraceptives in me

它将避孕药渗入我的体内

I move through racks

我在架子上穿梭来穿梭去

syringe's full of gelatin

我的注射器总是装满胶状激素

And these pretty little work

这些我引以为傲的可爱工作

brought up Alphas or Gammas

为这个社会生产所需要的人才

Well now I am gonna go to sleep

好吧 现在让我去睡一会儿

the air circulates perfume

空气中萦绕着迷人的香水

Now I am gonna take my soma

让我来一点美妙的唆麻

the dream's surrounded in sexphones

这样我的梦中就有美妙的色唆风演奏

We're done with it oh

我们做到了

This is the start

我们的社会就是这样

of how it ever ends

始终如一

We use Bokanovsky

我们通过波坎诺夫斯基程序

build the stability

构建稳定

We're speeding up

我们还在飞速发展

and this is the

这就是所谓的

'Brave New World in your dream has such

''啊 美妙的新世界

such people in it'

有这么多杰出的人''

We're at the start of

我们已经处于

Utopian society

乌托邦社会的进程中

The hypnopaedia

睡眠教育

makes the community

是稳定社会最好的工具

So i just try

那我就试图体验

to keep up with the

这所谓的

'Brave New World in your dream has such

''啊 美妙的新世界

such people in it '

有这么多杰出的人''

I'm a Alpha-plus

我是个阿尔法加

But in a Gamma physique

却长了个伽玛的个子

And the friendship between John and Helmoholtz

于是我唯一两个朋友之间高于我的友谊

hurts in double time

带给我两倍的伤害

So I am gonna sing

好吧 那我就唱出

'Orgy-porgy!'to break their Shakespeare

''欢快呀淋漓!''来破坏他们那不可原谅的该死的莎士比亚

I felt myself gigantic

我真伟大

lighter than the air

我感觉自己比空气还轻

Cuz' I got a golden T lay in my head

and I made a little prison

因为在我的脑海里有一个金色的T字架

And I'm locking up everyone who ever laid a finger on me

我造了一间小小的监狱来关押所有曾经对我指手画脚的鼠辈

I'm done with it oh

我做到了

This is the start

从一开始

of how it ever ends

就本该是这样的

They used to shout my name

他们曾不屑地叫喊我的名字

now they whisper it

如今他们只敢轻声细语

I'm speeding up

我将获得巨大成功

and this is the

这就是所谓的

'Brave New World in your dream has such

''啊 美妙的新世界

such people in it'

有这么多杰出的人''

We're at the start of

我们已经处于

Utopian society

乌托邦社会的进程中

The hypnopaedia

睡眠教育

makes the community

是稳定社会最好的工具

So i just try

那我就试图体验

to keep up with the

这所谓的

'Brave New World in your dream has such

''啊 美妙的新世界

such people in it '

有这么多杰出的人''

And this is the

这就是所谓的

'Brave New World in your dream has such

''啊 美妙的新世界

such people in it'

有这么多杰出的人''

And this is the

这就是

shining gorgeous Ford-keep

golden T-T-T-T

福帝泽佑下的闪耀着华丽光芒

金色T字架


评论

热度(7)